New Years wish….. or catching up

wp-1484227051308.jpg

Hi!

It has been very very quiet here on the blog. ….. Sad… I know.

Since last summer I did not enjoy crafting, I tried, tried several times. And each and every time I was very disappointed with the result. Tried painting, playing with my Brusho’s , Alcohol ink or die-cutting. I did not liked my little projects and they ended up in the bin. Without taken any pictures of it. But then December came and I wanted to make, as usual,  home/hand made cards for my family and close friends. I looked at my craft desk and I saw my big stack of home made paper; Brusho’s  Alcohol ink, stenceling and gel prints.         The idea came rather quick. I die-cutted as much trees as I could from all my little experiments. Took some dark blue paper and applied some sparkle on it. Took a stamp apart because I just wanted to you the text (and not the embroided look from a deer) Glued everything together and …… I was HAPPY with the result.  But in my happiness I forgot to take some decent pictures. Sorry!

I think Í’ve got my mojo back and have some other results to show you the next time.

For my friend Sandee I made a special one, she kept me encouraging to keep on crafting! This is the card (A5) I sent her.

wp-1484227088182.jpg

Ineke

 

Hallo!

Het is hier heel stil geweest op mijn blog. ……..  Jammer, ik weet het……..

Sinds de zomer beleefde ik geen plezier aan het knutselen. Ik heb het geprobeerd, meerdere keren en iedere keer was ik zeer teleurgesteld in het resultaat. Het werd gewoon niet wat ik wilde dat het zou worden.  Ik heb het geprobeerd met schilderen, Brusho’s, alcohol ink, stansen en stempels en iedere keer vond ik het niets en belandde het in de prullenbak. Zonder er fot0’s van te maken. En toen was het ineens December en wilde ik toch wel, zoals gewoonlijk, handgemaakte kerstkaarten maken/versturen naar mijn familie en goede vrienden.  Na een blik over mijn werkblad zag ik een hele stapel met mooie prints. Van Brusho’s, alcohol inkt, stencils en gel  prints. En ineens was het idee daar. Met een stans heb ik zoveel mogelijk kerstboompjes uit al die prints gesneden. Op donkerblauw papier wat glittering aangebracht en een stempel uit elkaar gehaald omdat ik alleen de tekst wilde hebben (en niet de geborduurde look van een hert).  Alles samengevoegd en geplakt en ik was helemaal BLIJ! Zo blij dat ik wel vergeten ben er echt een goede foto van te maken.

Ik denk dat ik “het” weer gevonden heb en heb al wat andere dingen die ik jullie binnenkort laat zien.

Onderstaande kaart maakt ik speciaal voor mijn vriendin Sandee, zij bleef mij aansporen om er in te blijven geloven en het gewoon te doen!

wp-1484227088182.jpg

Ineke

2 thoughts on “New Years wish….. or catching up

Leave a Reply

