Holiday!

wp-1467636915870.jpg

Hi everyone,

It’s been calm on the blog. I had a little accident with my knee and a week later a with my thumb. So no mood for crafting. I’ve been packing for our family holiday. And guess what: I’m taking a good amount of crafting supplies, you will hear  and see what I’ve been doing the next few weeks.

Bye! Ineke

Hoi allemaal,

Het is erg rustig hier op mijn blog. Ik heb een klein ongelukje gehad met mijn knie en de week daarna met mijn duim. Dus niet heel veel zin om creatief bezig te zijn. Ik ben ondertussen ook aan het inpakken geweest voor onze gezinsvakantie. En  wat denk je? Er gaat een zeer goed gevulde knutsel koffer mee. Binnenkort zal je dus kunnen lezen en zien waar ik mee bezig ben geweest de komende tijd.

Tot snel!

Ineke

 

 

 

 

One thought on “Holiday!

Leave a Reply

