Birthday card

birthdaycard

Hi!

Today I had to make a quick card for a friend.  I know she likes the look of a fairly bold print. So had a look in my stash and found this print.

Vandaag moest ik snel een kaartje maken voor een vriendin. Ik weet dat ze wel houd van een beetje grove print. Dus even in mijn voorraad gesnuffeld en ik vond deze print.

This print was made by smearing paint (normal acrylic paint) on the gel plate with my fingers. I think this was already the ghost (second) print. The second photo is a close up.    I had the idea to keep it simple, since I know she likes that. But what I had to put on the card puzzled me for a while. I tried several options and decided on just put the ribbon with a button.

Deze print is gemaakt door met mijn vingers normale acryl verf op de gel plaat te smeren. Ik denk dat dit al de 2e afdruk was van de plaat. De 2e foto is een close up.                                                             Ik had het idee om de kaart simpel te houden omdat ik weet dat ze daar van houd. Maar wat ik dan op de kaart moest doen heb ik even over getwijfeld. Ik heb verschillende opties geprobeerd maar heb uiteindelijk gekozen voor het lint met een knoop.

brithday card hulpmiddelen

Here are somethings I considered to put on it.      Hier wat dingen die ik overwoog te gebruiken.

And again the final result.

En nogmaals het resultaat.

birthdaycard

 

 

Thanks for being here!

Bedankt dat je hier was!

Ineke

Leave a Reply

